مهندسی برق

مصرف بهینه انرژی را فرهنگ سازی کنیم.

مهندسی برق

مصرف بهینه انرژی را فرهنگ سازی کنیم.

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

کارهای دستی و تکراری را برای اتوماسیون فرآیندهای تجاری با RPA انجام دهید.

نرم افزار اتوماسیون فرآیند Robotic چیست؟

نرم افزار RPA وظایف ساختاری تکراری یا دستی را به صورت خودکار انجام می دهد. کارمندان معمولاً کارها را انجام می دهند ، اما با وجود این فعالیت های مربوط به حزب کمونیست ، این فعالیت ها توسط یک ربات نرم افزاری از دست آنها خارج می شود. نرم افزار روباتیک یک راه حل مقرون به صرفه و قابل اعتماد و بدون نیاز به اقدامات انسانی است.

 

بطور خودکار فاکتورها را از چندین پورتال تأمین کننده و بدون دخالت انسانی بردارید. کارمندان پردازنده بدون نیاز به رفتار انسانی. یا به طور خودکار شکایات و ایمیل های مشتری را با اطلاعات مفیدی مانند به روزرسانی وضعیت به مشتری پردازش کنید. با اتوماسیون رباتیک ، شما قادر خواهید بود بسیاری از فرایندهای مختلف را در سازمان به صورت خودکار و روبات سازی کنید.

 

استفاده از اتوماسیون فرآیند رباتیک

اتوماسیون فرایند روباتیک برای خودکارسازی و بهینه سازی فرآیندهای مختلف در سازمان سودمند است. در بیشتر اوقات ، از PDK برای خودکارسازی کارهای تکراری و دستی به عنوان برنامه های پردازش داده ، راه اندازی و کنترل استفاده می شود.

 

پردازش داده ها

  • قوانین منطقی مانند اگر و سپس را دنبال کنید
  • محاسبات را انجام دهید
  • استخراج داده ها از اسناد
  • ورودی داده ها به فرم ها
  • ادغام داده ها از چندین منبع
  • کپی و چسباندن داده ها
  • داده ها را در گزارش ها یا داشبورد استخراج و دوباره سازی کنید

راه اندازی و مدیریت برنامه ها

  • نامه های الکترونیکی را باز کرده و پردازش کرده و پیوست ها را ذخیره کنید
  • ورود به سیستم و پردازش برنامه ها (از جمله Citrix)
  • ورود به سیستم ، دستیابی و استخراج وب سایت آنلاین
  • بایگانی کردن پرونده به صورت خودکار

 

مزایای اتوماسیون فرآیند رباتیک

استفاده از اتوماسیون فرآیند رباتیک کارایی و مزایای عملیاتی زیادی را می شناسد.

 

ظرفیت و مقیاس پذیری اتوماسیون فرایند رباتیک محدودیتی نمی داند. نقش رباتها به صورت دستی قابل ویرایش است و تعداد رباتها براساس نیاز سازمان قابل تمدید است. علاوه بر این ، ربات ها می توانند در هر زمان و هر مکان اجرا شوند. نیروی کار دیجیتال همیشه آماده انجام وظایف خود است. محرک های مبتنی بر زمان یا محرک های مبتنی بر کار را برای شروع فرآیندهای روباتیک پیاده سازی کنید. آنها زمانی شروع می شوند که زمان درست باشد.

 

کارهای تکراری و دستی که توسط یک کارمند انجام می شود می تواند بسیار وقت گیر باشد. با داشتن نرم افزار روباتیک ، این کارهای وقت گیر می توانند سریعتر عمل کنند. بنابراین ، صرفه جویی در وقت برای کارمندان و تمرکز مجدد افراد با مهارت در سازمان. علاوه بر سود حاصل از کارهای وقت گیر ، کیفیت فرایندها نیز افزایش می یابد. این امر به این دلیل است که وقتی RPA وظایف دستی را بر عهده می گیرد ، عیب بسیار کم است. علاوه بر این ، نرم افزار توصیه هایی را برای بهبود فرایندها و افزایش کیفیت کلی فرایند ارائه می دهد.

 

بازده سرمایه گذاری بیشتر مواقع در طی یک سال است. آنها نه تنها مزایای مبتنی بر زمان بلکه برنده سریع مالی و همچنین کاهش هزینه های فرآیندهای تکراری و دستی ایجاد می کنند. بگذارید فرایندها سریعتر و با کمترین نقص و بازخورد فعال انجام شوند.

 

وقتی باید اتوماسیون فرآیند رباتیک را در نظر بگیرید

نیاز به اتوماسیون روباتیک را تشخیص دهید.

 

 

  • کارهای بسیار دستی و تکراری

آیا برای انجام کارها به کارهای دستی زیادی احتیاج دارید؟ مناسب برای عملکردهای با فرکانس بالا که به صورت روزانه یا هفتگی در حال اجرا هستند. روبات ها وقتی شخصیتی دستی و تکراری دارند می توانند به سرعت این وظایف را به عهده بگیرند.

 

  • حجم زیاد

رباتها شریک زندگی برای پردازش حجم بالای معاملات داده های استاندارد هستند. آنها خیلی سریعتر از معادل انسانی خود عمل می کنند. علاوه بر پردازش سریع وظایف اداری ، روبات ها دارای ذهنی نه به پنج نیستند و می توانند 24 ساعت در روز و بدون وقفه کار کنند.

 

  • فرآیندهای مبتنی بر قانون

مراحل با دستورالعمل های روشن. تصمیم گیری براساس قوانینی استاندارد و قابل پیش بینی است.

 

  • انواع ورودی استاندارد و ورودی الکترونیکی

منبع ورودی داده ها باید استاندارد و سازگار باشد ، مانند اکسل ، ایمیل ، XML ، Word ، PDF و موارد دیگر.

 

  • فرآیندهای بالغ و پایدار

فرآیندهای مستند ، که ثابت و قابل پیش بینی هستند.

 

  • نرخ استثناء کم است

فرآیندهای بدون تغییر یا کمترین تغییر ، منجر به مراحل مختلف رسیدگی می شوند.

 

تنها نمونه نرم افزار RPA در ایران نرم افزار کاربر مجازی میباشد این نرم افزار محصول شرکت بهسازان مجازی میباشد.

آدرس سایت نرم افزار کاربر مجازی :

www.v-user.com

برای اطلاعات بیشتر به سایت بالا مراجعه کنید.

  • من و غریبه
  • ۰
  • ۰

بلاک شدن در اینستاگرام

دلایل مختلفی وجود دارد که یک فرد در اینستاگرام بلاک می شود. خیلی از کاربرانی که به تازگی وارد اینستاگرام می شوند شروع به گذاشتن پست زیاد و لایک زیاد و همینطور کامنت زیاد میکنند در حالی که نمیدانند اینستاگرام قانون هایی دارد که نقض آنها موجب مسدود شدن اکانت آنها می شود. در اینجا ما به 7 مورد مهم اشاره میکنیم که با انجام دادن بیش از اندازه این کارها اینستاگرام شما را بلاک میکند.

مهم ترین مواردی که باعث بلاک شدن شما در اینستاگرام می شود

1.در یک ساعت بیش از 300 پست را لایک کنید:

اگر شما در مدت زمان کوتاهی پست های زیادی را لایک کنید اینستاگرام شما را بلاک خواهد کرد وتا مدت یک تا دو روز نمی توانید پستی را لایک کنید. بعد از مدت یک یا دو روز اینستاگرام شما را از بلاک در می آورد و دوباره می توانید پست ها را لایک کنید ولی لایک کردن شما محدودتر می شود. به این معنا ست که اگر شما می توانستید 300 پست را لایک کنید، این تعداد 300 محدودتر می شود و به 50 تا میرسد، و اگر همینطور بدون توجه به محدودیت پشت سرهم پست ها را لایک کنید دوباره بلاک می شوید، اگر اینکار را همینطور ادامه دهید اینستاگرام کلا شما را بلاک می کند و شما دیگر نمی توانید هیچ پستی را با اکانتتان لایک کنید.

2.در پست بیش از 30 هشتگ استفاده کنید :

اگر شما در پست هایتان بیش از 30 هشتگ در زمان کوتاهی استفاده کنید اینستاگرام شما را بلاک خواهد کرد.

3.کامنت های شما خیلی طولانی است:

اگر کامنت هایی که پست می کنید بیش از 2200 کلمه باشد و خیلی طولانی باشد اینستاگرام شما را بلاک خواهد کرد.

4.خیلی از افراد را فالو کنید:

اگر شما در مدت زمان کوتاهی خیلی از افراد را فالو کنید بلاک می شوید.

5.استفاده از فیلترشکن:

یکی از دلایل اصلی بلاک شدن بسیاری از کاربران در اینستاگرام استفاده از فیلترشکن است چرا که وقتی شما از فیلترشکن استفاده می کنید به این معنی است که شما دارید از IP کشورهای مختلف استفاده کنید و هوش مصنوعی اینستاگرام به شما شک می کند و فکر می کند شما ربات هستید. وقتی شما از این راه توسط اینستاگرام بلاک می شوید معمولا بین یک تا دو روز طول می کشد تا اکانت شما دوباره مجددا فعال شود.

6.ارسال دایرکت بیش از حد:

 همانطور که میدانید دایرکت به معنای پیام خصوصی است و انجام دادن بیش از حد و زیاد آن  باعث بلاک شدن شما توسط اینستاگرام می شود.

7.منشن کردن زیاد:

این مورد هم مثل موردهای قبلی با تکرار زیاد و بیش از حد آن باعث بلاک شدن شما توسط اینستاگرام می شود.

تاثیر کامنت انگلیسی در اینستاگرام

نکته اول درمورد این موضوع این است که اینستاگرام هیچ تفاوتی بین اکانت انگلیسی و فارسی قائل نمی شود.

نکته دوم این است که اگر کسی در مدت زمان کوتاهی زیر پست شما تعداد زیادی کامنت بگذارد هم برای شما بد است و هم برای کسی دارد کامنت می گذارد چون باعث شک اینستاگرام به اکانت شما و کسی که کامنت میگذارد می شود.

این یک باور غلط است و کامنت انگلیسی هیچ تاثیری در رفع بلاک یک اکانت ندارد.

رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام

برای حل این مشکل کافی است 1 تا 3 روز صبر کنید تا مشکلتان برطرف شود، زمانی که شما زیاد نقض قوانین را تکرار کنید این پروسه زمان بیشتری می برد.

اگر مشکل شما بیش از حد طولانی شد می توانید در قسمت Settings بروید و بر روی Help بزنید. درقسمت Help  بر روی Report a Problem بزنید. در این قسمت یک گزارش از مشکل خود برای اینستاگرام می فرستید تا به مشکل شما رسیدگی کند.

حال صفحه ای باز می شود، برروی Send Feedback بزنید. در اینجا باید درخواست خود را به صورت انگلیسی بنویسید و برای اینستاگرام بفرستید.

توجه: لازم نیست هنگام فرستادن درخواست 10 خط توضیح بنویسید، کافیه یک جمله بنویسید.

مثال: I can’t post anything

با اینکار مشکل شما به احتمال خیلی زیاد حل می شود اما اگر حل نشد از فرستادن گزارش زیاد به اینستاگرام  خود داری کنید.

  • من و غریبه