مهندسی برق

مصرف بهینه انرژی را فرهنگ سازی کنیم.

مهندسی برق

مصرف بهینه انرژی را فرهنگ سازی کنیم.

  • ۰
  • ۰

اینستاگرام اعلام کرد که محدودیت های شدیدتری برای پست هایی که مربوط به رژیم و عمل های زیبایی است اعمال می گردد. در رسانه های اجتماعی اعلام شد که از روز چهارشنبه محدودیت های سنی برای برخی از اینگونه پست ها اعمال  می شود و برخی حذف می شوند. اینکار، هم برروی اینستاگرام و هم برروی فیسبوک انجام می شود.

همچنین نگرانی هایی درمورد تاثیر رژیم غذایی، سم زدایی و محتوای جراحی های زیبایی برروی جوانان، سلامت روان آنها و تصاویر بدن آنها مطرح شده است. اما اینستاگرام اعلام کرده است که طبق قوانین جدید خود، پست هایی که باعث مصرف قرص ها و محصولات لاغری یا دیدن محصولات آرایشی می شوند که انگیزه ای را در شخص برای خرید آن بوجود می آورد، برای کاربران شناخته شده زیر 18 سال پنهان می شود.

علاوه براین هر محتوایی که ادعای معجزه آسایی راجع به رژیم یا محصولات لاغری بکند و یک پیشنهاد تجاری مانند دادن کد تخفیف باشد از اینستاگرام حذف می گردد. همچنین پست هایی از قبیل عمل های زیبایی مضر، برداشتن چربی ها و ترویج عمل هایی که کمی برای سلامتی انسان ضرر دارد حذف می گردند.

«اما کالینز» مدیر سیاست عمومی اینستاگرام میگوید: «ما به دنبال این هستیم که همه افراد از اینستاگرام به نحو شایسته ای استفاده کنند و این سیاست، بخشی از کار ما برای کاهش آسیب هایی است که گاهی اوقات در نتیجه استفاده از رسانه های اجتماعی ممکن است به مردم وارد شود.»

او همچنین گفت: «ما از متخصصین دیگری همچون دکتر ایزابل جرارد از انگلستان کمک میگیریم تا اطمینان حاصل کنیم که هرگونه اقدام برای محدود کردن و حذف این محتوا تاثیر مثبتی در جامعه ما خواهد گذاشت.جامعه ای که متشکل از بیش از یک میلیارد نفر بوده و از اینستاگرام، بعنوان بستری برای بحث و تبادل نظر استفاده میکنند.»

جمیلا جمیل بازیگر و فعال در زمینه زندگی سالم، که بارها و بارها از چهره های مشهور شبکه های اجتماعی بخاطر ارسال محصولات رژیمی در رسانه های اجتماعی انتقاد کرده است می گوید: «این اقدام یک پیروزی برای سلامت روان بود.»

او همچنین گفت : «این یک پیروزی بزرگ برای مبارزه مداوم ما علیه صنعت ناسالم رژیم غذایی است. فیس بوک و اینستاگرام برای محافظت از سلامت جسمی و روحی افراد، اینگونه پست ها را حذف خواهند کرد.

من بسیارخوشحالم که توانسته ام در کنار این افراد متخصص که خطرات این محصولات را روشن می کنند کار کنم. وقتی من اعتراضات خود را برای اینستاگرام مطرح کردم، آنها گوش کردند، اهمیت دادند، بسیار کارآمد حرکت کردند و در طول روند با ما در ارتباط بودند.»

بازیگر Good Place در پاسخ به محتوایی که احساس می کرد ترویج شیوه زندگی ناسالم و محصولات رژیم غذایی را نشان می دهد، یک حساب کاربری مرتبط ایجاد کرد، این کار نشان می دهد که موفقیت براساس وزن اندازه گیری می شود.

این روند مردم را تشویق می کند تا فارغ از شکل بدن خود، دستاوردهای خود را به اشتراک بگذارند و از آن زمان تاکنون بیش از 830000 هزار فالور کسب کرده است.

وی گفت : «من به عنوان کسی که در بیشتر دوران جوانی با بیماری اختلال خوردن، دست و پنجه نرم کرده است شناخته شده ام و دچار خطرات ناشی از صنعت ناسالم رژیم غذایی شده ام.»

« این یک رویداد مهم و امیدبخش برای نسل ماست، نسلی که مستحق توجه و احترام از طرف چهره های مشهور و تاثیر گذاریست که افراد دنباله روی آنها هستند.»

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • من و غریبه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی