مهندسی برق

مصرف بهینه انرژی را فرهنگ سازی کنیم.

مهندسی برق

مصرف بهینه انرژی را فرهنگ سازی کنیم.

  • ۰
  • ۰

شاید شما تابحال به این موضوع فکر نکرده باشید که در چه ساعاتی در اینستاگرام پست بگذارید ولی این موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار است. بسیاری از کاربران در ساعات مختلفی به اینستاگرام خود سرمیزنند اما بعضی ساعت ها تعداد این کاربران کم و بعضی ساعات دیگر بیشتر است.

حال بیایید نگاهی به ساعات فعالیت بیشتر کاربران در اینستاگرام بپردازیم.

طبق تحقیقات، مردم رفتارهای مختلفی نسبت به بازدیدهایشان در اینستاگرام دارند.

صبح

صبح ها بین ساعت 7 تا 9 می تواند زمان خوبی برای پست گذاشتن در اینستاگرام باشد زیرا افراد سن بالا که سرکار می روند یا نوجوان وجوان هایی که به مدرسه و دانشگاه می روند قبل از رفتن به سرکار یا مدرسه اینستاگرام خود را چک می کنند،  پس یکی از بهترین زمان ها برای پست گذاشتن در اینستاگرام صبح می باشد که با این کار می توانید بازدید های بیشتری، لایک های بیشتری، کامنت های بیشتری و فالور های بیشتری از قبل بگیرید.

 

بعد ازظهر

 بهترین زمان مناسب برای پست گذاشتن در اینستاگرام بعد از ظهر بین ساعات 3 تا 6 می باشد زیرا در بعد از ظهر چون بلافاصله بعد از اتمام ساعات کاری و شرکتی می باشد افراد پس از رسیدن به خانه برای استراحت و اوقات فراغت خودشان شروع به چک کردن اینستاگرام خود می کنند و این بازه زمانی از تمامی بازه های زمانی دیگر بیشتر تاثیر گذار است. پس سعی کنید اگر می خواهید پست های شما بازدید، لایک، کامنت، و فالورهای بیشتری بگیرد سعی کنید در این ساعات پست خود را در اینستاگرام منتشر کنید.

شب

شب را هم می توان با بعد از ظهر مقایسه کرد، زیرا فعالیت کاربران در بین این ساعات بسیار زیاد است و شما در این ساعات شانس بیشتری برای گرفتن فالور، لایک و کامنت های بیشتری دارید. معمولا بیشتر مردم قبل از رفتن به خواب یا در حین خواب چون کاری برای انجام دادن ندارند و وقت استراحت شان است، از این وقت استفاده می کنند تا به پیام رسان های خود به خصوص اینستاگرام سربزنند و در آن فعالیت کنند. برای همین چون در اینستاگرام پست های بی شماری وجود دارد و کاربر با دیدن آنها جذب می شود که همینطور به دیدن آنها ادامه دهد، زمان بیشتری طول می کشد تا از اینستاگرام خارج شود.

 

جالب است بدانید که :

500 شرکت برتر دنیا ساعات کاری به ویژه 3 تا 4 بعدازظهر را بهترین ساعات برای پست مطالب خود می دانند.

طبق آمار Global Web Index)  GWI) که یک شرکت تحقیقاتی در صنعت تبلیغات آنلاین است، 25 درصد از جمعیت آمریکای شمالی کاربر اینستاگرام هستند که با توجه به جمعیت این قاره 50% از کاربران اینستاگرام را تشکیل می‌دهند.

براساس آماراین شرکت، 41% از کاربران اینستاگرام بین سنین 16 تا 24 هستند و تنها 2 درصد از آن ها بالای 55 سال ( بازنشسته‌ها) سن دارند.

  • ۹۹/۰۲/۰۷
  • من و غریبه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی